پوتین: مخالفین در تلاش تضعیف مشروعیت ترامپ هستند

© Sputnik / Sergey GuneevПрезидент РФ Владимир Путин во время совместной с премьер-министром Японии Синдзо Абэ пресс-конференции по итогам встречи в Токио
Президент РФ Владимир Путин во время совместной с премьер-министром Японии Синдзо Абэ пресс-конференции по итогам встречи в Токио - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مخالفین آماده هستند در واشنگتن میدان قیام را ایجاد نمایند تا مانع بقدرت رسیدن ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا شوند

پوتین افزود، در امریکا مبارزات سیاسی هنوز ادامه دارد که هدف آن مانع شدن مشروعیت رئیس جمهور منتخب امریکا میباشد.

پوتین در ختم مذاکره با رئیس جمهور منتخب مالداویا گفت: "با وصف ختم انتخابات و پیروزی ترامپ، هنوز هم ما مبارزات جدی سیاسی داخلی را در امریکا مشاهده می نمایم و به نظر من این مبارزات سیاسی با خود چند هدف دارد، که شاید تعداد آن بیشتر باشد، اما یکی از آنها، ایجاد موانع در مشروعیت رئیس جمهور منتخب امریکا میباشد.

به نظر پوتین، اینکه مخالفین میخواهند و یا نمی خواهند، چنین روند به منافع امریکا زیان میرساند.

واشنگین میدان تظاهرات و قیام را سازماندهی می نمایند تا مانع رسیدن به قدرت ترامپ شوند.

رئیس جمهور روسیه در مورد تصمیم اوباما مبنی بر تمدید تحریمات ضد روسیه گفت: «اداره اوباما از جمله آن تعداد اشخاص اند که خداحافظی میکنند اما نمیرورند».

پوتین افزود: "شما میدانید، یک تعداد اشخاص که از مقام اش دور میشوند، اما نظر به احترام که به وضع و شرایط کار خود داشتند، خدا حافظی نمیکند و خاموشانه میروند. اما اشخاص هم وجود دارد که از مقام اش خدا حافظی میکند ولی دور نمی شود، به نظر من اداره اوباما اشخاص نوع دوم هستند". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала