رسانه‌ها از پلان تیم ترامپ برای "اخراج" خبرنگاران از کاخ سفید اطلاع داده اند

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisرسانه‌ها از پلان تیم ترامپ برای "اخراج" خبرنگاران از کاخ سفید اطلاع داده اند
رسانه‌ها از پلان تیم ترامپ برای اخراج خبرنگاران از کاخ سفید اطلاع داده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره امور دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا در نظر دارد تا دفتر مطبوعاتی را از کاخ سفید به ساختمان دیگر انتقال دهد.

این خبر را مجله Esquire به نقل از سه منبع عالیرتبه دولت ایالات متحده امریکا، منتشر کرده است.

براساس گزارش این مجله، اگر پیشنهاد انتقال دفتر مطبوعاتی منظور شود، نماینده‌گان رسانه‌ها در مرکز کنفرانس‌های کاخ سفید در نزدیکی پارک تاریخی میدان لافایت، و یا در ساختمان دفتر اداری اسبق در نزدیکی محل بود و باش رییس جمهور ایالات متحده امریکا، پذیرفته خواهند شد.

مجله به نقل از شون سپایسر سخنگونی رسمی دونالد ترامپ نوشته است که "هیچ تصمیمی گرفته نشده"، با این حال سپایسر اعتراف کرده است که "بحث در مورد انجام این کار صورت گرفته است".

سپایسر در پیوند به انتقال احتمالی بخش مطبوعاتی گفت:" علاقه‌مندی زیاد به رییس جمهور دونالد ترامپ ابراز شده است. سوال اینست که آیا اتاق 49 نفری کافی خواهد بود؟ هنگامی که ما کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردیم، صدها درخواست برای اشتراک دریافت کردیم، اما به دلیل محدودیت جای تنها 400 نفر دعوت کردیم. آیا ممکن است به تعداد خبرنگاران بیافزاییم؟ ما در این مورد بحث میکنیم".

امکان دارد این انتقال مکان با روابط خصمانه رسانه‌ها در جریان کمپاین انتخاباتی بوده باشد؛ یکی از منابع به در مصاحبه با مجله اظهار کرد:"آنها مربوط حزب مخالف میباشند. من میخواهم که آنها در ساختمان نباشند. ما دفتر مطبوعاتی را میگیریم".     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала