رسانه ها: هک سرور نیروی هوایی ایتالیا با هکرهای روسی پیوند دارد

© Fotolia / Tomasz ZajdaПрограммные коды на экране компьютера
Программные коды на экране компьютера - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ماه جون سال 2016 هکرهای که با هک سرور نیروی هوایی ایتالیا می خواستند به معلومات محرمانه در باره جنگنده فوق مدرن اف 35 امریکایی دست یابند ممکن است با روسیه پیوند داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه لارپوبلیکا شهر رم می نویسد، حمله هکری به سرور نیروی هوایی ایتالیا را به احتمال زیاد یک گروه هکرها به نام APT28 که متهم به هک کردن سیستم اطلاعات آژانس ضد دوپینگ جهانی و نفوذ در شبکه داخلی حزب دموکرات ایالات متحده امریکا در جریان انتخابات 2016 امریکا می باشد، انجام داده باشد. نظر به گزارش لا رپوبلیکا، صحبت از هکرهای روسی در میان است.

حمله هکر ها - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: شک دارم که حزب دموکرات مورد حمله هکر ها قرار گرفته باشد

این روزنامه همچنین به نقل از نیکولا لاتوره رئیس کمیسیون امور دفاعی سنای ایتالیا می نویسد، که حمله سایبری ناموفق بوده و هکرها نتوانسته اند اطلاعات محرمانه را بدست آورند.
یکی از اعضای برجسته حزب حاکم دموکرات ایتالیا گفته است:- "ما با خیال راحت تایید می کنیم که سیستم امنیت به خوبی عمل کرده و مانع از ورود هکرها شده است. اما همین اقدام به ما گوشزد می کند که دلایلی برای نگرانی وجود دارند".به گفته ای وی، هکرها تنها به لایه اول پست الکترونیکی دست پیدا کرده اند.

MSNBC - اسپوتنیک افغانستان
کانال تلویزیون امریکایی نواقص تخنیکی خود را به دوش روسیه انداخت

روزنامه لا رپوبلیکا خاطرنشان می کند، که حضور ایتالیا در ناتو و موقعیت نیروهای هوایی این کشور در پروژه آزمایش جنگنده اف 35 امریکایی ها و علاوه بر اینها دسترسی ایتالیا به برخی منابع محرمانه فناوری های نوین توجیه کننده دلایل وقوع حمله سایبری است.

 علاوه بر این روزنامه به این مسئله اشاره می کند، که طی ماه های اخیر گروهک هکرهای APT28 چندین مرتبه چنین حملاتی را به سرورهای فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و دیگر کشورها انجام داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала