سناتور روسی: تشنج دراز مدت غرب شوخی بی رحمانه را با لهستانی ها بازی کرد

© AP Photo / Mindaugas Kulbisسناتور روسی: تشنج دراز مدت غرب شوخی بی رحمانه را با لهستانی ها بازی کرد
سناتور روسی: تشنج دراز مدت غرب شوخی بی رحمانه را با لهستانی ها بازی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گروه نظامی ایالات متحده امریکا با تانک های خود به لهستان وارد می شوند. رسانه ها به نقل از خبرگزاری PAP می نویسند، که یکی از این گروه ها که تعداد شان 250 نفر است به لهستان رسیده اند.

پیش از این آنتونی ماچیریویچ وزیر دفاع لهستان گفته بود، که تیپ زرهی امریکا در 12 جنوری وارد لهستان می شود. او گفت:- "تیم هایی که برای حضور تیپ های سنگین امریکا آمادگی می گیرند از ماه دسمبر در لهستان می باشند. آنها مکان های جابجایی تیپ های سنگین امریکا را آماده می کنند، که به احتمال زیاد در 12 جنوری وارد لهستان خواهد شد".
وزیر دفاع لهستان گفت، که در مجموع مشکلات نه تنها در ساختار تیپ تانک ها می باشد، بلکه در کشور هفت هزار نیروی نظامی امریکا وارد خواهد شد.
در ماه فیبروری جابجایی این نیروهای نظامی برای شرکت در مانورهای نظامی با متحدان اروپایی آغاز می گردد. در ساختار این تیم رزمی حدود 3.5 هزار سرباز، 87 تانک، 18 نارنجک انداز پولادین، بیش از 400 موتر Humwee و 144 برادلی شامل می باشد.
ولادیمیر جباروف معاون اول رئیس کمیته امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه نظر خود را در باره رفتار غیر منطقی مقامات لهستانی چنین بیان کرد.

ولادیمیر جباروف به رادیو اسپوتنیک گفت:- "حدود بیش از 25 سال پیش زمان که پیمان ورشو از بین رفت، بسیاری در لهستان می گفتند، که آنها از حضور مداوم نیروهای خارجی در کشورشان خسته شده است. و پیمان ورشو خیلی وقتها است که از بین رفته و در آنجا هیچ نیروی نظامی خارجی وجود نداشت. و به نظر می آید که لهستانی ها از نبود نیروهای خارجی در کشور شان خسته شده و به همین خاطر امریکایی ها را دعوت کرده اند".
به باور سناتور تشنج ترس از روسیه یک «شوخی بی رحمانه» را با ورشو بازی کرد.
ولادیمیر جباروف گفت:- "من فکر می کنم، تشنج دراز مدت که توسط دولت اوباما، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر آلمان به وجود آمد یک شوخی بسیار بی رحمانه را با لهستانی ها که می خواستند یک قدرت جدید در اروپا باشند، بازی کرد. و آنها رهبر جدید اروپا شدند، آنها در راس تمام تحریم ها علیه روسیه بودند، آنها در راس همه جریان های ترس از روسیه بودند. و آنها با انجام این کارهایش چه بدست آوردند؟ به کجا آنها رسیدند؟ با این روش جهان باهم نزدیک نمی شود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала