وعده رئیس اجرائیه به جوانان

© Wikipedia / U.S. Department of Stateوعده رئیس اجرائیه به جوانان
وعده رئیس اجرائیه به جوانان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با اعضای مجموعه جوانان نخبه دیدار کرد و به خواسته‌های آنان در زمینه‌های مختلف به‌خصوص نگرانی‌های امنیتی در باره امنیت شمال، تهدید افراطگرایی، شفافیت در کاریابی و برجسته شدن نقش جوانان در ساختار قدرت توجه نمود.

رئیس اجرائیه کشور با تاکید بر اهمیت نقش جوانان گفت: فعالیت جوانان در تمام عرصه‌ها مؤثر و سازنده است، حکومت وحدت ملی تلاش می‌کند که زمینه‌ها و فرصت‌های بهتر کاری و تحصیل را برای رشد جوانان فراهم نماید تا از ظرفیت‌های آنان استفاده بهینه صورت گیرد.

اعضای مجموعه جوانان نخبه در دیدار با رئیس اجرائیه کشور ابراز کردند: تشکیل حکومت وحدت ملی، افغانستان را از بحران نجات داد. در حال حاضر مردم شمال از این نظام حمایت می‌کنند اما انتظار دارند که در باره تامین امنیت ولایات شمال و رفع نگرانی‌های عمومی اقدامات لازم صورت گیرد.

آنان در ادامه گفتند: گروه‌های تروریستی در شمال تلاش دارند که با تقویت افراطگرایی زمینه را برای سربازگیری و نفوذ در میان مردم فراهم سازند. به این خاطر مردم از حکومت می‌خواهند که با عوامل افراطگرایی برخورد شود. آنان همچنان از رئیس اجرائیه کشور خواستند که در باره شفافیت در روند کاریابی و تقویت نقش جوانان توجه لازم را مبذول دارد.

رئیس اجرائیه کشور با ابراز قدردانی از تلاش‌های جوانان گفت: حکومت برای تامین امنیت شمال و سرکوب دشمن تدابیر لازم امنیتی را در نظر گرفته است و همچنان تلاش‌های بیشتر صورت می گیرد. رئیس اجرائیه کشور از جوانان خواست که برای مبارزه با افراطگرایی بسیج شوند.

رئیس اجرائیه کشور در اخیر به اعضای مجموعه جوانان نخبه وعده داد: در باره شفافیت روند کاریابی و تقویت نقش جوانان در ادارات دولتی تلاش می‌کند تا زمینه خدمت برای جوانان فعال و شایسته فراهم گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала