شایگو: هفت گروه به آتش بس در سوریه موافقت کردند، که هسته اصلی مخالفان را تشکیل می دهند

© Sputnik / Ramil Sitdikovسرگی شایگو وزیر دفاع روسیه
سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو وزیر دفاع در روز پنجشنبه گفت که، هفت گروهی که توافق آتش بس در سوریه را امضا کرده اند، هسته و نیروی اصلی مخالفان مسلح سوریه را تشکیل می دهند.

شایگو در دیدار با رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: مطابق به دستورالعمل شما، وزارت دفاع در مدت دو ماه با میانجیگری ترکیه، مذاکرات با رهبران گروه های مخالف میانه رو دولت سوریه را انجام داد. این کروه ها بخش بزرگ قلمرو در مرکز و شمال را در تصرف خود دارند، که خارج کنترول دمشق میباشد. تعداد مجموعی نیروهای مخلفین بیش از 60 هزار شبه نظامی است، که در مذاکرات فرماندهان با نفوذ آنها از هفت احزاب حضور دارند.
او خاطر نشان ساخت که مذاکرت همچنان با دولت عربی سوریه انجام شده است، که در نتیجه آن امکان ان میسر شد تا توافق صلح بین طرفین به امضا برسد.
رئیس جمهور پرسید؛ آقای شایگو هفت گروه مخالف مسلح که شما از آن یادآوری کردید، در عقب آنها کی ها با چه مقدار نیرو قرار دارند؟.
شایگو به جواب گفت؛ در عقب آنها بخش اساسی نیروها قرار دارد. او اضافه نموده و گفت: "صحبت در باره تخنیک در میان است، که ازین قرار میباشد- تانک ها Т-55 و Т-72، همچنان توپخانه و 62 هزار نیروی مسلح ".
پوتین پرسید؛ یعنی که در اصل این نیروها بدنه اساسی نیروهای مسلح مخالف هستند؟.
شایگو در جواب گفت: "بلی این نیروی اساسی مخالفان مسلح هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала