سرک غور-هرات چالش‌ برانگیز شده است

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: شماری از بزرگان و مسوولان محلی ولایت غور، در دیداری با عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفته‌اند که سرک غور-هرات بدلیل مشکلات امنیتی و اخاذی‌ها چالش‌ برانگیز شده است.

این بزرگان و مسوولان محلی افزوده که اعمار سرک مهم‌ترین خواست مردم است، اما سرک غور-هرات بدلیل وجود اخاذی‌های غیرقانونی و نبود امنیت، برای مردم چالش‌ برانگیز شده است. به گفته این بزرگان و مسوولان محلی،‌ آنکه هیات‌های زیادی از سوی حکومت برای جلوگیری از اخاذی‌ها در مسیر راه‌ غور-هرات فرستاده شده‌اند، اما باآنهم اخاذی‌ها همچنان ادامه دارد و این مساله منجر به افزایش ناامنی‌ها در مسیر راه و بلند رفتن نرخ مواد مورد نیاز مردم شده است.

آنان همچنین از ناامنی‌ها، بی‌کاری و فقر نیز به عنوان مشکلات عمده‌ی باشندگان ولایت غور یاد کرده‌اند.

در همین‌حال، عبدالله عبدالله نیز به بی‌توجهی حکومت نسبت به ولایت غور اعتراف کرده می‌گوید که آنان نتوانسته‌اند تاکنون به خواست‌ها و نیازمندی‌های اساسی باشندگان ولایت غور آن طوری که ایجاب می‌کرد،‌ رسیدگی کنند. اما آقای عبدالله وعده داده که حکومت برای حل مشکلات و رفع نیازمندی‌های باشندگان ولایت غور اقدام خواهد کرد. او گفته که مساله اخاذی‌ها در مسیر راه‌ها مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала