پیشبینی فروپاشی اروپا در سال 2017

© Photo / The Council of the European UnionThe Council of the European Union
The Council of the European Union - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه بریتانیائی با اشاره به حضور مهاجرین و وضع ناگوار امنیتی در کشورهای اروپایی نوشت: سال 2017 می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد

العالم: روزنامه ایندیپندنت چاپ بریتانیا نوشت: سفر مظنون حمله با موتر بابری ثقیل در برلین در سراسر اروپا نشان می دهد که چگونه اروپا آسیب پذیر شده است. درحالی که سران اروپا، فعالین حقوق شهروندی و آزادی خواهان همگی درباره محافظت از آزادی های شهروندی و صحت شیوه سیاسی  در اروپا نگرانند، اروپا با تهدید دائم روبروست.

این روزنامه افزود: مظنون از تونس یعنی از کشوری که درگیر جنگ نیست وارد (اروپا) شد و به او اجازه داده شد در ایتالیا بماند. بعداً او به آلمان رفت و سپس با وجود آن که پولیس و نیروهای امنیتی وی را تحت نظر داشتند، به جای این که فورا از این کشور اخراج شود، به او فرصت داده شد در برلین دست به حمله بزند و بعد از آن آزادانه به فرانسه سفر کند و به ایتالیا بر گردد.

به نوشته ایندیپندنت، هزاران تن مهاجران در بحیره مدیترانه در حال مرگ هستند، زیرا به علت سیاست های غلط مهاجرتی که باعث تشویق صدها هزار نفر از مردم قاره های دیگر و همچنین کشورهای حوزه بالکان به مهاجرت به کشورهای اروپای غربی می شوند، این مهاجران بدون داشتن مدارک و یا حقوق قانونی در انتظار زندگی بهتر و اعطای ملیت کشور مقصد و دریافت گذرنامه هستند.

روزنامه بریتانیائی افزود: ما حتی آنها  را نجات می دهیم و به ساحل می آوریم. هیچکدام از ملل دیگر جهان این کار را انجام نمی دهند. ما تعجب می کنیم از اینکه چرا احزاب راست گرا در حال به دست گیری زمام امور در کشورهای اروپایی هستند. سال 2017 می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала