رسانه ها: سازمان سیا تصاویر مغز کیم جونک ایل را در اختیار داشت و مرگ او را پیش بینی کرده بود

© AP Photo / Wong Maye-Eرسانه ها: سازمان سیا تصاویر مغز کیم جونک ایل را در اختیار داشت و مرگ او را پیش بینی کرده بود
رسانه ها: سازمان سیا تصاویر مغز کیم جونک ایل را در اختیار داشت و مرگ او را پیش بینی کرده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان مرکزی امنیت امریکا و سازمان امنیت کوریای جنوبی توانسته بودند در سال 2008 عکس های رایانه ای (کامپیوتری) کیم جونگ ایل رهبر سابق کوریا شمالی را به دست بیاورند و به طور بسیار دقیقی پیش بینی کنند که وی حداکثر 3 تا 5 سال دیگر زنده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه جاپانی Asahi Shimbun  با استناد به منابع آگاه، سازمان مرکزی امنیت امریکا و سازمان امنیت کوریای جنوبی توانسته بودند در سال 2008 عکس های رایانه ای (کامپیوتری) کیم جونگ ایل رهبر سابق کوریا شمالی را به دست بیاورند و به طور بسیار دقیقی پیش بینی کنند که وی حداکثر 3 تا 5 سال دیگر زنده خواهد بود.
بر اساس این گزارش، کیم جونگ ایل در اوت 2008 دچار خونریزی مغزی می شود و از پزشکان فرانسوی و چینی برای درمان وی دعوت می کنند، آنها در درمان رهبر کوریای شمالی موفق می شوند و وی صحت یافته و در ماه اکتبر مجددآ آغاز به وظایف خود می کند. روزنامه جاپانی نمی نویسد که تصاویر گرفته شده از طریق توموگرافی رایانه ای مغز کیم جونگ ایل چگونه به دست سازمان مرکزی امنیت امریکا و سازمان امنیت کوریای جنوبی افتاده است، اما ادعا می کند که مطالعه وضعیت سلامتی رهبر کوریای شمالی براساس بررسی این عکس های از سر و مغز وی این امکان را داد تا آنها به این نتیجه برسند که وی حداکثر 3 تا 5 سال دیگر دچار خونریزی مغزی شدید شده و اینبار جان سالم به در نخواهد برد و او را خونریزی مغزی خواهد کشت. کیم جونگ ایل پس از به دست آوردن سلامتی خود در سال 2008 زندگی پر تحرکی داشت، بازدید های پشت سر هم و کار های زیادی انجام داد، و از جمله به روسیه و چین سفر کرد.

نظر به گزارش رسمی جمهوری دموکراتیک خلق کوریا، رهبرکوریای شمالی  در 17 دسامبر 2011 ، 3 سال و 4 ماه بر اثر سکتهء مغزی (خونریزی مغزی)  در گذشت، و بعد کیم جونگ اون  پسرش به رهبری رسید.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала