وعده ای برای جوانان کشور

© Wikipediaوعده ای برای جوانان کشور
وعده ای  برای جوانان کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حکومت افغانستان می خواهد از طریق برنامه (تشویق) طی سال آینده خورشیدی ۱۰ هزار جوان تحصیلکرده و مسکلی را جذب ادارات دولتی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر گزاری "بخدی" اداره امور ریاست جمهوری کشور با نشر خبرنامه ای گفته است از طریق این برنامه در سال آینده به ۱۰۰ هزار جوان فورم درخواستی توزیع می شود که از این میان ۱۰ هزار جوان جذب کار در ادارات خواهند شد.در خبرنامه آمده است که نخستین جلسه هماهنگی ادارات دولتی در محور برنامه تشویق در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.هدف این برنامه بلند بردن ظرفیت ادارات دولتی از طریق جذب جوانان مسلکی می باشد.در خبر نامه آمده است که جلسه هماهنگی توسط معاونیت امور اداره و تنظیم ریاست‌ها و ادارات مستقل بودجوی ریاست عمومی اداره امور ریاست‌جمهوری برگزار شده بود.
در این برنامه رؤسای منابع بشری وزارت‌ها و ادارات مستقل بودجوی اشتراک کرده بودنند و روی چگونگی تسریع روند جذب جوانان و تشخیص نیازمندی‌های وزارت‌ها و ادارات مستقل صحبت و تبادل نظر کردند.
برنامه تشویق بر اساس هدایت رییس جمهوری راه ‌اندازی شده تا جوانان مستعد و تحصیلکرده از طریق این برنامه از سراسر جهان بر اساس اصل شایسته‌ سالاری از طریق دستگاه دولت مصدر خدمت شوند.
در برنامه تشویق برای جوانان افغان در سراسر دنیا این فرصت را مساعد ساخته که با تکمیل فورم درخواستی آنلاین، وظیفه مورد نظر خویش را دریافت کنند.همچنین معاونیت امور اداره و تنظیم ریاست‌ها و ادارات مستقل بودجوی اداره امور ریاست‌جمهوری در نظر دارد که بر اساس درخواست سکتور خصوصی نیز در بخش استخدام جوانان مسلکی از طریق برنامه تشویق با آنان همکاری کند.
گفته شده در ابتدا کمپاین فزیکی این برنامه به سطح شش ولایت بزرگ کشور وسعت یافته و قرار است در آینده به تمامی ولایت‌های کشور گسترش یابد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала