ملیت گراهای جاپان خواستار به رسمیت شناختن کریمه در تشکیل روسیه شدند

© REUTERS / Issei KatoДемонстрации за возвращение «северных территорий» в Токио
Демонстрации за возвращение «северных территорий» в Токио - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش آژانس اسپوتنیک به نقل از منابع خبری، سازمان های ملیت گرا ها در جاپان خواستار لغو تحریمات علیه روسیه به ارتباط الحقا کریمه شدند.

 این اقدام در میتینگی که به مناسبت ملاقات آتی ولادیمیر پوتین به جاپان تدارک دیده شده، صورت گرفت. میتسوهیرو کیمورا نماینده سازمان ملی گرای «ایسسویکای» به خبرنگار اسپوتنیک گفت: «ما از دیدار رئیس جمهور روسیه خوشحال هستیم. این سفر به بهبود روابط با روسیه کمک می کند. ما معتقدیم که روسیه دوست ماست. من هشت مرتبه در این دو سال به کریمه رفته ایم. ما معتقدیم که تحریمات اقتصادی جاپان علیه روسیه لازم نیست. ما می خواهیم که تحریم ها لغو شوند. علاوه بر این از دولت جاپان می خواهیم که کریمه را به رسمیت بشناسد».

 وی همچنین خاطر نشان کرد که میتینگ و راهپیمایی که در ادامه آن انجام گرفت، از نظر ابعاد چندان بزرگ نبوده، اما این اولین اقدام جمعی در حمایت از روسیه و رئیس جمهور این کشور در جاپان است. سازمان «ایسسویکای» از احزاب ملی گرای حکومت است که خواستار سیاستگذاری مستقل کشور از امریکا می باشد. کیمورا می گوید: «ما اینجا جمع شده ایم تا مخالفت خود را با عدم وابستگی سیاست جاپان به امریکا بیان کنیم».

سفر رئیس جمهور روسیه به جاپان طی روزهای 16-15 دیسامبر انجام خواهد گرفت. قرار است در این دیدار حدود 30 سند به امضاء برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала