حراس امریکا از خبر گزاری های روسیه "اسپوتنیک" و "روسیه امروز" (Russia Today)

© Sputnik / Ruslan Krivobokحراس امریکا از خبر گزاری های روسیه "اسپوتنیک" و "روسیه امروز" (Russia Today)
حراس امریکا از خبر گزاری های روسیه اسپوتنیک و روسیه امروز (Russia Today) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مک فول سفیر سابق امریکا در روسیه، پیشنهاد کرده تا کار ”اسپوتنیک" و "روسیه امروز" را محدود کنند، به گفتهء وی، این رسانه ها در انتخابات 8 نوامبر از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل واشنگتن پست، مایکل مک فول سفیر سابق امریکا در روسیه، پیشنهاد داده است تا لایحه ای برای محدود کردن کار خبرگزاری "اسپوتنیک" و "روسیه امروز" (Russia Today) به عنوان جاسوس خارجی ثبت و  تنظیم شود. به گفتهء وی، این رسانه ها در انتخابات 8 نوامبر از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه پشتیبانی کرده اند.

 مک فول در ادامه سخنان اش گفت: "ما قوانینی داریم که مانع از فعالیت کشور های خارجی در حمایت مالی از نامزدهای ریاست جمهوری امریکا می شود، شاید زمان آن رسیده باشد که قانونی هم برای حمایت های غیرنقدی تنظیم شود؟."

در ایالات متحده امریکا 3 قانون برای فعالیت جاسوسان خارجی وجود دارد که طبق این قوانین در امریکا هیچ سازمان خارجی اجازه پشتیبانی مالی از نامزدهای انتخاباتی را ندارد، با این حال سایر روش ها در حمایت از نامزدها مانع ندارد، به همین علت مک فول پیشنهاد می کند که محدودیت ها را بیشتر کنند و مانع  حمایت رسانه های خارجی  از نامزاد های ریاست جمهوری امریکا شوند. اما با آنهم مک فول مدرکی برای پشتیبانی رسانه های روسیه از نامزد حزب جمهوری خواه (دونالد ترامپ) ارایه نکرده است.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала