چرا کشتی های جنگی جدید امریکایی ها اغلب آسیب پذیرند

© Photo / Official U.S. Navy Pageچرا کشتی های جنگی جدید امریکایی ها اغلب آسیب پذیرند
چرا کشتی های جنگی جدید امریکایی ها اغلب آسیب پذیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز سه شنبه 6 دسامبر کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا در بخش نیرو های مسلح، جلسه ای برای بررسی کشتی های جنگی آسیب دیده دایر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه  کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا در بخش نیرو های مسلح، جلسه ای برای بررسی کشتی های جنگی آسیب دیده دایر کردند، که نمایندگان نیروی های دریایی امریکا در مقابل سوال های ناخوشایندی  مثل: "چرا هزینه های ساخت کشتی جنگی منطقه ساحلی از 220 تا 470 میلیون دالر به ازای هر واحد افزایش یافته است؟" قرار گرفتند.

توماس رودن دریا دار، در این جلسه گفته است که؛ علت آسیب دیدن آخرین کشتی های جنگی از نوع USS Montgomery در 29 اکتبر در کانال پاناما تا حدی ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شدهء امریکایی ها از سوی کارکنان محلی بوده است، و همچنین به علت نقاط ضعف ساختاری دو کشتی دیگر نیز آسیب دید است؛ USS Milwaukee که در 40 مایلی سواحل ویرجینیا شکست، و Coronado که در آخر اوت هنگام حرکت از جزیره های هاوایی به سنگاپور شکست، اما کشتی های Freedom  و Fort Worth بر اثر بی کفایتی خدمه ها شکستند.

در ماه سپتامبر به دلیل مشکلات فنی به شکل مداوم، نیرو های دریایی ایالات متحده امریکا مجبور می شدند که به طور موقت تمام کشتی های از نوع LCS را برای انجام تعمیر و در عین حال پرسنل این کشتی ها را نیز برای آموزش های فنی به قرارگاهی ارسال کنند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала