نظر سنجی اسپوتنیک:اروپا و امریکا در مورد راه حل دوپینگ نظر خود را اظهار نمودند

عضو شوید
به اساس نتایج نظرسنجی اسپوتنیک در اروپا و ایالات متحده حامیان داروهای ممنوع شده از طرف " WADA" برای برخی از ورزشکاران "به دلایل پزشکی" غالب شد اند.

 در یک نظرسنجی که در حال حاضر از طرف IFOP برای خبرگزاری و رادیو اسپوتنیک صورت گرفته است، با دوپینگ ورزشکاران و بیماری های مزمن ناشی از ان اکثریت قریب ساکنان لهستان (66 درصد)، نیمی از ساکنان ایتالیا و آلمان (50 درصد)، و تقریبا نیمی از فرانسویان  (48 درصد)، مخالفت کرده اند. در عین حال اجازه دادن به  ورزشکاران  بدون در نظر داشت تشخیص وابستگی به این دارو ها را کشور های که موفق اند، لهستانی ، 11 درصد ، 14 درصد از فرانسویان 14 در صد، از ایتالیایی ها16 درصد ، امریکایی ها 17٪ ، آلمانی ها 19 درصد،  اسپانیایی ها 19٪ وانگلیس ها  22درصد، بودند.  

 اما سطح بلند رواداری در استفاده از داروهای "مجازدوپینگ " به ورزشکاران را کشور های بریتانیا، ایالات متحده و اسپانیا شناسایی کرده اند — که به ترتیب  انگلیسی 27 درصد ، آمریکایی ها28٪  و اسپانیایی ها31 درصد میباشد.

 در این نظر سنجی از طرف قدیمی ترین شرکت نظر سنجی افکار فرانسوی، از 22 تا 26اکتوبر سال 2016 صورت گرفته بود. در این نظر سنجی 7043 نفر از کشور های فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، انگلستان و ایالات متحده اشتراک نموده بودند که بیش از 18 سال سن داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала