انفجار بمب 7 عضو تیم امنیتی ریس جمهور فیلپین را زخمی کرد

© AP Photo / Bullit Marquezانفجار بمب 7 عضو تیم امنیتی ریس جمهور فیلپین را زخمی کرد
انفجار بمب 7 عضو تیم امنیتی ریس جمهور فیلپین را زخمی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاروان امنیتی و رسانه‌ ای رئیس جمهور فیلیپین امروز هدف بمب‌ گذاری قرار گرفت که بر اثر آن 7 عضو تیم امنیتی وی مجروح شدند.

 

به گزارش سپوتنیک به نقل از رویترز، انفجار بمب کنارجاده ای در فیلیپین موجب زخمی شدن ۷ نفر از اعضای تیم امنیتی  رودریگو دوترته (Rodrigo Duterte) رئیس جمهور این کشور شد.

بر اساس اعلام این رسانه، رویداد مذکور تنها یک روز پیش از سفر برنامه ریزی شده رئیس جمهور فیلیپین به استان‌ های جنوبی این کشور به وقوع پیوست که صحنه درگیری های شدید میان  نظامیان ارتش و افراطیون مرتبط با تروریست های داعش است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، علیرغم انفجار امروز این بمب کنار جاده ای در مسیر کاروان امنیتی و رسانه‌ ای رئیس جمهور فیلیپین، وی اعلام کرد باز هم به شهر «بوتیگ» (Butig) سفر خواهد کرد

بنا به اعلام رویترز، از روز شنبه حدود 40 فرد مسلح از «گروه مائوت» (Maute Group) که خود را در بیعت تروریست های داعش اعلام کرده اند، در جریان حملات هوایی و زمینی دولت به یک ساختمان شهرداری که تحت تصرف آن ها درآمده بود، کشته شده اند.

لازم به ذکر است، در این درگیری‌ها 20 نیروی نظامی فیلیپین هم زخمی شدند و گزارش ها حاکیست درگیری‌ ها تا امروز سه شنبه نیز ادامه داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала