فوتبالیست های هواپیمای سقوط شده قراربود درهواپیمای دیگری پرواز میکردند

© AFP 2023 / Eitan Abramovichفوتبالیست های هواپیمای سقوط شده قراربود درهواپیمای دیگری پرواز میکردند
فوتبالیست های هواپیمای سقوط شده قراربود درهواپیمای دیگری پرواز میکردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از بازماندگان هواپیمای سقوط شده در کلمبیا،در راه به بیمارستان درگذشت.بنابر این تعدادقربانیان تصادف به 76 تن رسید و پنج تن دیگر در بیمارستان بستری شدند.این اطلاعات رسمی مقامات است.

 

هواپیما ی حامل بازیکنان تیم شاپه کوانسه در شرایط بد جوی سقوط کرد.

تیم شاپه کوانسه روانه مدلین کلمبیا بودند،درآنجا بزرگترین رویدادفوتبال در منطقه- فینال جام امریکایی برگزار میشد.دراین هواپیما با27 بازیکنان  روزنامه نگاران ،هیت مدیره کلوب و نه خدمه بودند.

در ساعت 10:00 به وقت محلی هواپیما سیگنال خطر داد.کاپیتان احتمالآتصمیم نشست اضطراری در نزدیکترین فرودگاه را داشت اما برای انجام این کار وقت کافی نداشت. پس از آن رسانه ها گزارش دادند،که در سقوط هواپیما انفجار رخ نداد و چند مسافر زنده ماندند.

عملیات امداد و نجات بیش از سه ساعت بدون وقفه طول کشید.در این مدت به بازیابی 25 جسد موقف شدند.اطلاعات در مورد کسانی که زنده مانده در هرنیم ساعت متفاوت بود.خویشاوندان وبستگان در اتاق انتظار جمع شده بودند. هواداران و روزنامه نگاران تلاش داشتند که بدانند که امبولانس دقیقآ کی را می آورد. سپس اشکار شد که سه بازیکن ،همراه با یک مهماندار هواپیما و یک روزنامه نگار زنده ماندند.امید نجات دیگر مسافران کمتر است.عملیات نجات را به دلیل شرایط ناگوار آب و هوا به تعویق افتاد-بارش های سنگین وتومان مانع کار سرویس های خدماتی میشود.

در حال حاضر سه علت احتمالی سقوط هواپیما شمرده می شود:کمبود سوخت،مشکلات فنی و شرایط آب و هوایی. چند روز پیش بازیکنان" شاپه کوانسه" بر آمد شان را در فینال جام امریکای جنوبی تجلیل کردند.طوری که معلوم شد ورزشکاران را نمایندگان حمل و نقل برازیل در این پرواز شوم و بد بخت نقل داده است.در ابتدا بازیکنان باید درپرواز چارتر که توسط آژانس هواپیمایی مجاز نشده است پرواز میکردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала