رسانه های جهانی: شوخی پوتین غرب را ترساند

© Sputnik / Michael Klimentyevرسانه های جهانی: شوخی پوتین غرب را ترساند
رسانه های جهانی: شوخی پوتین غرب را ترساند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های غربی شوخی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را مبنی براینکه روسیه بدون سرحد است، جدی تلقی نموده، آنرا "تهاجمی" خواندند.

اکثر روزنامه های اروپایی در این شوخی  پوتین اشاره به تمایل نظامی روسیه برای توسعه ساحه تحت تسلط با استفاده از کشور های همسایه را حس کرده اند.

خبرنگاران غربی بدین نظر اند که رییس جمهور روسیه "شوخی های عجیب و غریب" دارد، اما این شوخی ها برای اوکراین و کشور های بالتیک اصلاً خندآور نیست.

در مراسم اعطأ جایزه اجتماع جغرافیایی روسیه پوتین از یکی از متعلمین نوجوان پرسید، سرحدات روسیه در کجا ختم میشوند. "سرحدات روسیه در تنگه برینگ با امریکا ختم میشوند…"- متعلم جواب داد. اما پوتین با قطع نمودن حرف متعلم گفت:"سرحدات روسیه در هیچ‌جایی ختم نمیشوند. شوخی". که باعث تشویق و خنده مهمانان حاضر در مراسم شد.  

به گزارش The Daily Express، نشریه بریتانیوی Angel News این شوخی را "تهاجمی" خوانده و نوشته است:"این اشاره پوتین در دل اتباع اکثر کشور هایی که با روسیه توسعه‌طلب همسرحد اند، ترس ایجاد کرده است".

نشریه Newsweek نوشته است که درحالیکه تاهنوز اکثریت مفهوم اصلی شوخی پوتین را درک نکرده اند، اما این شوخی به یکی از داغ‌ترین موضوعات تویتر تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала