رسوایی ملانیا ترامپ در دنیای مد

© AFP 2023 / MARK RALSTONDonald Trump and his wife Melania arrives on the red carpet for the 83rd Annual Academy Awards held at the Kodak Theatre on February 27, 2011 in Hollywood, California.
Donald Trump and his wife Melania arrives on the red carpet for the 83rd Annual Academy Awards held at the Kodak Theatre on February 27, 2011 in Hollywood, California. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا، صنعت مد را به دو بخش مخالف تقسیم کرده است: یک بخش با صراحت مخالف پوشش بانوی اول آینده امریکا است، و بخش دیگر بر عکس، موافق پوشش وی می باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Harper's Bazaar، سوفی دیوله که اصالتآ فرانسوی است و برای میشل اباما لباس می دوخت، برای نخست وی گفته است که حاضر نیست برای ملانیا همسر ترامپ لباس بدوزد و از همکاران اش هم خواسته است که از وی پیروی کنند، طراحان مثل کنزو اومبرتو و لیون نیز نظر های انتقادی در مورد همسر ترامپ دارند، لیون گفته است: "اگر ملانیا از شما خرید می کند بگویید که ما نمی خواهیم با شما همکاری کنیم".

اما صاحب شرکت برند تامی هیلفیگر گفته است که ملانیا همسر دونالد ترامپ زن بسیار زیبای است و از وی پشتیبانی می کند، و برای هر طراح لباس افتخار خواهد بود که برای ملانیا لباس بدوزد.

و نظر مشابهی از جوزف التوزاررا یکی از طراحان مد نیویورک گفته است: "من نمی خواهم تحت نظرات سیاسی ام برای کسی لباس بدوزم و یا اینکه ندوزم".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала