در مسابقه پرخوران جاپان یک نفر خفه و پس از آن درگذشت

© AFP 2023 / Philippe LopezМашина скорой помощи в Японии
Машина скорой помощи в Японии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقه پرخوران جاپان در شهر هیکونه این کشور با تراژدی به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جاپان تایمز، یک شرکت کننده 28 ساله این مسابقه پس از خفگی توسط اونیگیری که یک نوع غذای سنتی محلی رول برنج می باشد، در گذشت. این جاپانی چند روز در شفاخانه بستر بود اما داکتران نتوانستند جان او را نجات بدهند. سازمان دهندگان این مسابقه از این تراژدی در شوک هستند.

در این مسابقه 15 نفر پرخور در خوردن اونیگیری با هم رقابت داشتند، پرخوران باید پنج کلوله برنج که هرکدام آن اندازه یک توپ بود را می خوردند. هر کدام این توپ های برنجی را باید در ظرف سه دقیقه می خوردند.

این مسابقه به عنوان یک رویداد تبلیغاتی برای ترویج محصولات کشاورزی محلی از جمله برنج برگزار شده بود.

یکی از شرکت کنندگان این مسابقه تمام توپ های برنجی را یکبارگی می خواست قورت بدهد که دچار خفگی شد و از هوش رفت. دکتر و پرستار این مسابقه به کمک این فرد پرخور شتافتند اما آنها هیچ کمکی نتوانستند به این فرد کنند. این عاشق اونیگیری به شفاخانه انتقال داده شد که پس از سه روز درگذشت.

به گفته سازمان دهندگان این مسابقه، آنها برای این مسابقه تمام اقدامات امنیتی را در نظر گرفته بودند و حتی در نزدیکی هر شرکت کننده یک پیاله چای گذاشته بودند. تا هنوز معلوم نیست که بر علیه سازمان دهندگان این رقابت پرونده جنایی باز می شود یا نه.

یک شرکت کننده با تجربه ای مسابقات پرخوران می گوید، یک اشتباه معمولی برای یک تازه کار در این ورزش که بخواهد بیش از همه و سریعتر از همه بخورد بسیار خطرناک می باشد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала