رسانه ها: در تیم ترامپ به احتمال زیاد طرفداران سرنگونی اسد نمی باشند

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteTulsi Gabbard
Tulsi Gabbard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تولسی گابارد عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا از حزب دموکرات طرفدار ورمونت برنی ساندرز سناتور در دور مقدماتی انتخابات گفت، ممکن است که در تیم دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری « ABC» استرالیا به نقل از یک منبع بلند پایه تیم برنده انتخابات امریکا گزارش می دهد، که گابارد 35 ساله نماینده کنگره امریکا از هاوایی به طور جدی برای یکی از پست های کلیدی مانند، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و یا سفیر ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد در نظر گرفته شده است. اگر گابارد در تیم منتخب ترامپ بیاید او به عنوان نخستین زن جوان در این پست ها می باشد.

روز دوشنبه 21 نومبر گابار با ترامپ در محل اقامتش در نیویورک یعنی برج ترامپ ملاقات داشت که به گزارش منبع خبری این ملاقات به خوبی پیش رفته است.
پیشتر گابارد به شدت با حزب خود در خصوص مسائل سوریه اختلاف نظر پیدا کرده بود. او مخالف طرح های دولت امریکا برای سرنگونی بشار اسد در سوریه بود. همچنین موافق تصویب قانونی بود که کنترول شدید و سخت گیرانه ای از پناهندگان را در بر می گیرد.

 گابارد ضمن ابراز نظر در خصوص گام بعدی و ارتباطات احتمالی با دولت جدید ، تلاش نومحافظه کاران را در سوق دادن امریکا به سمت عملی غیر قانونی به نظر وی یعنی جنگ با هدف سرنگونی بشار اسد در سوریه را محکوم کرد.

 او تاکید کرد که باید بر منابع غنی و باارزش امریکا در بازسازی کشور خود و پیروزی بر تروریسم که تهدیدی برای ملت امریکاست تمرکز کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала