هشت تروریست در کابل و بغلان بازداشت شدند

© Photo / فرقه عملیات‌های خاصهشت تروریست در کابل و بغلان بازداشت شدند
هشت تروریست در کابل و بغلان بازداشت شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتینک، کابل: نهادهای امنیتی افغانستان از بازداشت هشت تن از تروریستان مربوط به گروه طالبان در ولایت‌های کابل و بغلان خبر داده‌اند. این تروریستان در جریان دو عملیات جداگانه توسط نیروهای خاص اردوی ملی و پولیس ملی بازداشت شده‌اند.

دفتر رسانه‌یی فرقه عملیات‌های خاص، در یک اعلامیه‌ای کوتاه می‌گوید که شش تن از تروریستان شب گذشته در یک عملیات ویژه از منطقه سبزسنگ ولسوالی قره‌باغ کابل بازداشت شده‌اند. این دفتر افزوده که تروریستان بازداشت شده در حوادث مختلف تروریستی دست داشته‌اند.

همچنین وزارت امور داخله نیز از بازداشت دو تروریست دیگر توسط نیروهای پولیس ولایت بغلان خبر داده است. این وزارت می‌گوید که دو تن از تروریستان که می‌خواستند از شهر کابل به منظور انجام فعالیت‌های تروریستی به ولسوالی دندغوری ولایت بغلان بروند، توسط نیروهای پولیس ملی این ولایت شناسایی و بازداشت شده‌اند.

وزارت امور داخله از این دو تروریستان به نام‌های احسان‌الله و سمیع‌الله یاد کرده کرده می‌گوید که آنان باشندگان اصلی ولایت لوگر می‌باشند. این دو تروریست گفته‌اند که از سوی یک فرمانده گروه تروریستی طالبان برای انجام فعالیت‌های تروریستی به بغلان دعوت شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала