وعده ترامپ: الحاق کریمه با روسیه را به رسمیت می شناسیم

© Sputnik / Maksim BlinovПредседатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании Государственной Думы РФ
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании Государственной Думы РФ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویچسلاف والودین رئیس پارلمان روسیه: باید انتظار آنرا دارد که موضع گیری ترامپ در قبال کریمه در به رسمیت شناختن کریمه قسمت از خاک روسیه که حین مبارزات انتخاباتی وعده داده بود، در ساحه عمل قرار گیرد.

رئیس پارلمان روسیه طی مصاحبه ای با کانال "ان تی وی" گفت: "ترامپ گفته بود که الحاق کریمه با روسیه را به رسمیت می شناسد. وقتیکه نامزد مقام ریاست جمهوری در جریان مبارزات انتخاباتی وعده می دهد، باید بعد از پیروزی به وعده خود استاده باشد".

او در مورد این که اکثر جهات سیاست ترامپ با سیاست روسیه مشابه است، افزود: " ترامپ در اواخر ماه جولای گفته بود که مردم کریمه مسیر خود را به نفع روسیه انتخاب کرده است و امریکا باید این را در نظر بگیرد. تا جائیکه من شنیده ام، مردم کریمه میخواهند با روسیه باشند و با کشور که قبلاً تابعیت داشتند، نمیخواهند. این مساله باید در نظر گرفته شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала