وزارت دفاع روسیه: روسیه و امریکا درک متفاوت از کمک های بشردوستانه برای حلب دارند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه: روسیه و امریکا درک متفاوت از کمک های بشردوستانه برای حلب دارند
وزارت دفاع روسیه: روسیه و امریکا درک متفاوت از کمک های بشردوستانه برای حلب دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع روسیه ایگور کناشنکوف خاطر نشان کرد که روسیه بیشتر از 100 تن مواد کمک های بشردوستانه به حلب سوریه فرستاده، اما امریکا "یک پارچه نان" هم نفرستاده است.

روز یکشنبه سخنگوی وزارت دفاع روسیه ایگور کناشنکوف اعلام کرد که روسیه و امریکا درک متفاوت از کمک های بشردوستانه برای حلب دارند، برای روسیه این درک رسانیدن مواد غذایی و دارو، برای امریکا- فرستادن قطارهای موترهای باربری است که بدون چک و تلاشی به طرف شرق شهر روان میشوند.

وی گفت:" چنین اظهارات یکبار دیگر نشان میدهد تا چی حد درک و فهم ما از "فایده" کمک های بشردوستانه، متفاوت است. تنها در جریان چند ماه اخیر روسیه بیش از 100 تن مواد غذایی، دارو و مواد اولیه به شهر حلب سوریه فرستاده است. این کمک ها به تمام ساکنین شهر بدون کدام محدودیت به قسمت شرق یا غرب،رسیده است. وزارت خارجه امریکا در این مدت به سوری ها "یک پارچه نان" هم نرسانیده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود:" درک وزارت خارجه امریکا از کلمه "مفید" چنانچه ما دیدیم همان قطار های موترهای باربری است که بدون اجازه تلاشی کردن با بدرقه خمپازه های بزرگ، به قسمت شرقی حلب فرستاده میشوند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала