رسوایی ایمیل های کلینتون، ممکن است باعث استیضاح وی در مقام ریاست جمهوری اش شود

© AFP 2023 / Don Emmertرسوایی ایمیل های کلینتون، ممکن است باعث استیضاح وی در مقام ریاست جمهوری اش شود
رسوایی ایمیل های کلینتون، ممکن است باعث استیضاح وی در مقام ریاست جمهوری اش شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسوایی و جنجال ایمیل های اداری هیلاری کلینتون زمانی که سمت وزیر امور خارجه ی آمریکا داشت، در صورت پیروزی اش به سمت رئیس جمهور آمریکا در انتخابات هشتم نوامبر ممکن است به استیضاح وی منجر شود.

به گزارش اسپوتنیک، هری جانسون  نامزد مقام ریاست دولت از حزب لیبرال، این سیاستمدار هفته ی گذشته ضمن پاسخ به پرسش های کریگ سلورمان ، مجری مشهور در کلورادو خاطر نشان کرد: " من معتقدم که اگر هیلاری در انتخابات به مقام ریاست جمهوری دست یابد، بدون تردید تحت تعقیب جنایی قرار می گیرد، این مسئله به موضوع مهم مردم آمریکا در کل دوره ریاست جمهوری هیلاری تبدیل خواهد شد. و تردید نیست که این امر به طور کل به استیضاح وی منجر گردد."

 وی رسوایی هیلاری را با رسوایی "واترگیت" مقایسه کرد، سرقتی که در سال 1972 از دفتر کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا که در مجموعه مسکونی واترگیت واقع بود، به جنجال سیاسی پرسروصدایی تبدیل شد و در نهایت رئیس جمهور ریچارد نیکسون از حزب جمهوری خواه برکنار گردید.

هری جانسون یادآور شد که، " در ابتدا و در ماه جولای FBI (سازمان بازرسی فدرال) ، تحقیقات در مورد ایمیل ها را متوقف کرد، و بدین ترتیب راه مستقیمی برای کلینتون در انتخابات باز شد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала