وزیر انرژی و آب افغانستان: 37 بند در کشور زیر کار قرار دارد

© Sputnik / V.Kiselev /  مراجعه به بانک تصاویر بند برق آبی نغلو
بند برق آبی نغلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی احمد عثمانی؛ وزیر انرژی و آب در دیدار با همایون عزیزی والی قندهار و شماری از نمایندگان این ولایت در پارلمان اظهار داشت : این وزارت 37 بند را زیر کار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا ، در این دیدار والی قندهار از فعالیت های وزارت انرژی و آب ستایش نموده روی برنامه های این وزارت در جنوب کشور به ویژه حوزه دریایی قندهار بحث نمود.

علی احمد عثمانی با ارائه توضیحاتی در مورد بند های لوره، آغا جان، شورابه و دهله افزود: شماری از بند هایی که قرار است بعدا در این حوزه ساخته شود کارهای تدارکاتی آن اکنون در اداره تدارکات ملی کشور می باشد.

وزیر انرژی و آب از عزم جدی این وزارت برای بند سازی در کشور صحبت نموده ، گفت: مردم نقش بسیار مهمی برای پیشرفت پروژه ها در ساحه دارند و آنان مسبب تامین امنیت می باشند.

 انجنیر خالد عبدالله که مدیریت بخشی از پروژه های بانک انکشاف آسیایی را در وزارت انرژی و آب بدوش دارد گفت: مراحل انکشاف بند دهله از سوی این بانک زیر کار است و قرار است تا دو-سه ماه آینده مطالعات انکشاف بند دهله بازبینی شود.

همچنان حاجی توران عضو مجلس نمایندگان از قندهار روی همکاری های مردمی صحبت نموده گفت آنان آماده اند مردم را در پشتیبانی از پروژه های بزرگ وزارت بسیج کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала