رئیس اف بی آی «FBI» را متهم به طرفداری از پوتین کردند

© AP Photo / Evan VucciFBI director James Comey gestures during a news conference at FBI headquarters in Washington, Wednesday, March 25, 2015
FBI director James Comey gestures during a news conference at FBI headquarters in Washington, Wednesday, March 25, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورمونت هاوارد دین فرماندار پیشین ایالات متحد ه امریکا جیمز کومی مسئول اف بی آی را متهم به طرفداری از ولادیمیر پوتین کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی کالر او گفته است، مسئله در این است که رئیس سازمان اطلاعات امریکا چندین بار در باره رسیدگی ایمیل های هیلاری کلینتون سخن گفته است.

دین در تویتر خود نوشته است:- "کومی فکر می کند آنچه که او انجام میدهد درست است، این به طور کامل اعتبار اش را از بین می برد و شاید به طور دایم اعتبار اف بی آی را نابود کند".

او اضافه کرد:- "با این کارهایش کومی طرف پوتین را می گیرد".

تیم رایان یکی دیگر از نمایندگان مجلس ایالت اوهایو از حزب دموکرات در مصاحبه با سی ان ان گفت:- " تعجب من در این است که از کجا مسکو با نامه های کلینتون درگیر است و چگونه آنها در اف بی آی پیدا شدند؟ آیا این به روسیه پیوند دارد یا نه؟ هیچ گونه معلوماتی در دست ما نیست که چگونه این همه رخ داده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала