ازدواج با زندانیان که به حبس ابد محکوم شده‌اند

© Sputnik / Marina MakovetskayaПарикмахер делает невесте прическу в свадебном салоне города Душанбе в Таджикистане
Парикмахер делает невесте прическу в свадебном салоне города Душанбе в Таджикистане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشکلات پیش روی این زوج زیاد هستند که نداشتن وقت ملاقات می‌باشد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از المانیتور، از میان ۷ هزار زندانی فلسطینی، بیش از ۴۷۰ تن از آنان به حبس ابد محکوم شده‌اند و زنان مسلمان فلسطینی علی رغم تمام مشکلات، همچنان تمایل به ازدواج با این اسرا دارند.

علی رغم تمام سختی‌ها و سنگ اندازی‌های اسرائیل، زنان مسلمان همچنان به عقد و ازدواج زندانیان فلسطینی اسیر در زندان های اسرائیل درمی‌آیند. در حال حاضر نزدیک به 7 هزار فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند که بیش از 470 تن از آنان به حبس ابد محکوم شده‌اند. 

فروش کودکان - اسپوتنیک افغانستان
ازدواج با دختران نابالغ
با وجودی که بیشتر این افراد ازدواج کرده و دارای فرزندانی هستند، دیگر زندانیان فلسطینی هنگامی ازدواج می‌کنند که در اسارت قرار دارند.

در روز 30 سپتمبر امسال، هبا ایاد 30 ساله از شهر ابودیس با منذر صنوبر 40 ساله از نابلس که درحال حاضر در زندان به سر می‌برد ازدواج کرد. صنوبر در 29 دسمبر 2003 به جرم مشارکت در عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی در انتفاضه دوم به 4 بار حبس ابد محکوم شده است.

در چین خانم 114 ساله با یک مرد 71 ساله ازدواج کرد - اسپوتنیک افغانستان
در چین خانم 114 ساله با یک مرد 71 ساله ازدواج کرد

ایاد که به مدت 5 سال در مرکز حریت دفاع از آزادی‌ها و حقوق مدنی در رام الله فعالیت داشته یکی از ده‌ها زن مسلمانی است که با زندانیان فلسطینی ازدواج کرده است.
این زوج فلسطینی پس از یک سال و نیم نامزدی، و تکمیل اوراق اداری بالاخره توانستند با کمک کمیته بین المللی صلیب سرخ امضای صنوبر را در سند ازدواج گرفته و رسما به عقد هم درآیند. مشکلات پیش روی این زوج فلسطینی زیاد هستند که نداشتن وقت ملاقات می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала