روسیه محصولات کالاهای خود را به الجزایر، ایران و مصر صادر میکند

© Sputnik / Vitaliy Bezrukih /  مراجعه به بانک تصاویر پلاتین
پلاتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، تقاضا به محصولات کالاهای میهنی از شروع امسال کاهش یافته است. بر اساس گزارش تحلیلی جدید از مرکز صادرات روسیه (REC)، بزرگترین کاهش در عرضه فلزات گرانبها و مواد شیمیایی صورت گرفته.

هالند، آلمان و قزاقستان که خریداران سنتی این کالا ها بودند، به طور قابل ملاحظه حجم خرید خود از روسیه را کاهش داده اند. با این حال، علاقمندی به اموال روسیه در الجزایر، ایران و مصر مشاهده شده است. RT آژانس خبری "روسیه امروز" این که چرا صادرات روسیه به کشور های شرقی رو به افزایش است، چنین معلومات میدهد.
بیش از کشور های دیگر، کالا های پخته روسیه را کشور های شمال افریقا و آسیا می خرند. افزایش صادرات به الجزایر بلند ترین رکورد 245% را به خود اختصاص داده و به تعقیب آن ایران 63%، — مصر 13%، و چین در جای اخر 2%، میباشد. محصولات پر فروش به خارج- پلاتین، جواری، گندم و روغن آفتاب پرست میباشد.
والری میرونوف معتقد است، کاهش در فعالیت های سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه از سال 2012 مشاهده شده، که ناشی از تنش های جئوپولیتیک و تحریم شرکت های خارجی میباشد، که قبلا خریداری محصولات ما بودند. به گفته وی روسیه تلاش دارد که صادرات خود را به کشور های آسیایی مانند الجزایر، ایران و مصر توسعه داده و در عین حال ارتباط خود را با اروپا را قطع نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала