در جنوب موصل پرچم عراق به اهتزاز درآمد

© AP Photo / Khalid MohammedIraqi forces are deployed during an offensive to retake Mosul from Islamic State militants outside Mosul, Iraq, Monday, Oct. 17, 2016
Iraqi forces are deployed during an offensive to retake Mosul from Islamic State militants outside Mosul, Iraq, Monday, Oct. 17, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پرچم عراق در جنوب موصل به اهتزاز درآمدپرچم عراق در جنوب موصل به اهتزاز درآمد

سخنگوی عملیات مشترک عراق با اشاره به ادامه عملیات آزادسازی موصل، از پاکسازی روستای الزاویه در منطقه القیاره در جنوب موصل و وارد آمدن خسارت سنگین به تروریست‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری العالم، یحیی رسول سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق، گفت: نیروهای عراق در ادامه عملیات آزادسازی موصل، روستای الزاویه را پاکسازی و خسارت سنگینی به تروریست‌ها وارد کردند.

وی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری روسی اسپوتنیک از پاکسازی الزاویه و برافراشته شدن پرچم عراق بر فراز ساختمان های این روستا خبر داد.
این منبع افزود: نیروهای عراقی ضلع جنوب غربی شهرستان الحمدانیه در شرق موصل را نیز در محاصره قرار داده اند و بخش های از این شهرستان اینک در تیررس مستقیم این نیروها قرار گرفته است.

سخنگوی عملیات مشترک عراق درباره استفاده داعش از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی در موصل گفت: این نخستین بار نیست که تروریست‌های داعش به محض متحمل شدن شکست و خسارت، دست به چنین اقدامی می زنند؛ در الرمادی نیز چنین اتفاقی افتاد، اما نیروهای عراقی برنامه ویژه ای برای برخورد با این اقدام تروریست‌ها دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала