زخاروا: واشنگتن در مورد بمباران اخیر روستای حسجک توضیح دهد

© Sputnik / Ramil SitdikovОфициальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики в МДЦ "Артек"
Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики в МДЦ Артек - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بمباران اخیر حلب در ادامه حملات بمب افکن های ائتلاف امریکایی به غیرنظامیان و نظامیان سوریه صورت می گیرد

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از امریکا در باره بمباران یک منطقه مسکونی در سوریه از سوی طیاره های ائتلاف وابسته توضیح خواسته است.
باید گفت که بمباران اخیر حلب در ادامه حملات بمب افکن های ائتلاف امریکایی به غیرنظامیان و نظامیان سوریه صورت می گیرد. 
زاخارووا در صفحه فیسبوک خود با محکومیت حمله جدید ائتلاف امریکایی که افزون بر شش کشته چهار زخمی نیز بر جای گذاشته، نوشته است: از واشنگتن انتظار داریم در مورد بمباران اخیر روستای حسجک در حومه حلب توضیح دهد.

زاخارووا: اختلاف سران افغانستان و آشتی طالبان با داعش نگران کننده است - اسپوتنیک افغانستان
زاخارووا: اختلاف سران افغانستان و آشتی طالبان با داعش نگران کننده است

وی افزود: برپایه اطلاعات ثبت شده در مرکز روسی نظارت بر آتش سوریه در حمله هوایی دوشنبه شب یک منطقه مسکونی هدف گرفته شده است که مردم جان باختگان آن بودند.
زخاروا می گوید: در زمان انجام این بمباران، هیچ طیاره روسی و سوری بر فراز منطقه نبود و داده های پروازی نشان می دهد که دو فروند اف 16 بلژیمی در حال پرواز بودند.
زاخارووا در پایان تاکید کرده است: اکنون منتظر بیانیه وزارت خارجه امریکا هستیم تا این حمله را محکوم کند و از سوی دیگر، فکر می کنم یافتن تصاویر قربانیان نیز زیاد دشوار نباشد تا بتوان در شبکه سی ان ان هم نشان داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала