فراه، از خطر سقوط تا جشن بازگشت آرامش

© Photo / دفتر والی فراهفراه، از خطر سقوط تا جشن بازگشت آرامش
فراه، از خطر سقوط تا جشن بازگشت آرامش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتینک، کابل: با بازگشت آرامش دوباره به ولایت فراه، شماری از باشندگان این ولایت با برپایی جشنی از بازگشت آرامش استقبال کردند.

مقام‌های محلی ولایت فراه می‌گویند که نیروهای امنیتی توانسته‌اند به تروریستانی که قصد تسلط شدن بر این ولایت را داشتند جواب «دندان شکن» بدهند.

دفتر مطبوعاتی والی فراه، با اعلام این خبر می‌گوید که شماری از باشندگان این ولایت به جاده‌ها ریخته‌اند و پیروزی نیروهای امنیتی را جنش گرفتند.

در همین‌حال، محمدغوث مالیار آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت فراه، می‌گوید که نیروهای امنیتی در این ولایت تعهد کرده بودند که سر می‌دهند اما جا برای طالبان باز نمی‌کنند. براساس اظهارات ویدیویی آقای مالیار که توسط دفتر والی فراه به رسانه‌ها فرستاده شده است، آمر امنیت فرماندهی پولیس می‌گوید که افراد طالبان سه بار تلاش کردند تا وارد شهر فراه شوند، اما تلاش‌های شان با وارد شدن تلفات سنگین با شکست مواجه شد. آقای مالیار افزود که طالبان از این ولایت در حال فرار هستند.

ولایت فراه در غرب افغانستان، اخیرا شاهد حملات گسترده طالبان بود. بارها‌ مقام‌های محلی از احتمال سقوط این ولایت بدست طالبان هشدار داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала