شاهزاده خانم عربستان نقاش –دکوراتور را به بوسه کردن پایش وادار ساخت ،سپس محافظانش را به"کشتن این سگ"دستور داد

© AP Photo / Hassan Ammarشاهزاده خانم عربستان نقاش –دکوراتور را به بوسه کردن پایش وادار ساخت ،سپس محافظانش را به"کشتن این سگ"دستور داد
شاهزاده خانم عربستان نقاش –دکوراتور را به بوسه کردن پایش وادار ساخت ،سپس محافظانش را بهکشتن این سگدستور داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نقاش-دکوراتور درپایتخت فرانسه به پولیس آمده ادعا کردکه مورد ضرب وشتم و تحقیرشاهزاده خانم عربستان سعودی قرارگرفته است.

Le Point.مینویسد، به دستور زن از خاندان سلطنتی ،نگهبانان این شهروند فرانسوی را بسته کرده لت و کوب کردند ،سپس او را به بوسیدن پا شاهزاده خانم مجبور کردند.و او را تهدید به مرگ کردند.

به گزارش مطبوعات،این حادثه رسوا در تابستان گذشته در خانه مجلل و لوکس شاهزاده خانم واقع در خیابان فوش رخ داده است.

دکوراتور را شاهزاده  بخاطر سفارش دیزاین خانه اش از زیورات دعوت کرده بود.وقتی او بخاطر دقیق شدن سبک و طرح اپارتمان شروع به عکاسی با سمارتفون(تلفون هوشمند)شد.این عمل به خشم شاهزاده خانم منجر شد. زن به این فیصله رسید که تحت پوشش دکوراتور پاپاراتزی روزنامه نگار مخفیانه است و در نظر دارد تصاویر را در مطبوعات نشر کند. شاهزاده به محافظان خود دستور داد تا نقاش دکوراتور را لت و کوب کنند.یکی از محافظان بر سر او ضربه وارد کرد و سپس دستها و پا های او را بسته کرده به زور اسلحه به بوسیدن پای شاهزاده مجبور ساختند.

The Daily Mail.گزارش میدهد ،شاهزاده خطاب به پاسداران گفته است"شما این سگ را باید بکشید،او حق زندگی را ندارد"

با این حال رفتن دکوراتور به محل اقامت شاهزاده خانم نسبتآ راحت به پایان رسید،و خدمه دستور ترسناک شاهزاده را انجام ندادند. پس از چهار ساعت تحقیر و شکنجه مرد را از قید آزاد کردند و  در حین زمان از او تعهد گرفتند که هرگز دوباره به اپارتمان شاهزاده نزدیک نمیشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала