امریکا: سربازان روسی در تابوت ها به خانه بازگشت خواهند کرد

© AFP 2023 / Paul J. Richardsامریکا:سربازان روسی در تابوت ها به خانه بازگشت خواهند کرد
امریکا:سربازان روسی در تابوت ها به خانه بازگشت خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات امریکایی اظهارات بسیارتند درمورد نقش روسیه در درگیری های سوریه و ادامه قتل عام درحلب کردند.

جان  کری وزیر امور خارجه امریکا در مکالمه تلفونی با سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد,که اگر روسیه برای جلوگیری از پیشروی رژیم بشار اسد با متحدانش  در حلب(اقدامات فوری)  نگیرد,ایالات متحده امریکا هر گونه مذاکره در مورد سوریه را متوقف خواهد کرد.

جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ای گفت:"وزیر امور خارجه روشن ساخته است,که ایالات متحده امریکا و شرکای وی ؛شرایط  استفاده از پناهگاه ها و استفاده از بمب های آتش زا در ساختمان های شهری را مسولیت روسیه میشمارند. کربی خواستار توقف فوری درگیری هاو تحویل کمکهای بشردوستانه شد. کربی گفت:"ما حمایت ازراه حل دیپلوماتیک را پیشنهاد میکنیم,اما به آن معنی نیست که ما گزینه های دیگر و جاگزین را مورد بحث قرار نمیدهیم".امریکایی ها اعلام کردند که کانال های ارتباطی ارتش امریکا و روسیه در هماهنگی در حملات هوایی علیه جهادی ها متوقف شده است.

منابع از اداره اوباما می گویند,که پلانB""مسلح ساختن شورشیان" عملی میشود.

لازم به ذکر است ؛که درقلمرو سوریه؛اردون؛و ترکیه گروه پنجم نیرو های ویژه ایالات متحده امریکا مستقر شده اند که وظیفه آنها کمک به "مخالفان میانه "برای برکناری رژیم بشار اسد است.

جان کربی,سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا  با سخت ترین وجدی ترین بیانیه خود در تاریخ درگیری های سوریه اعلام کرد: افراط گرایان از استفاده خلا ها که در سوریه اتفاق می افتد به منظور گسترش عملیات خود از جمله حمله بر منافع روسیه و حتی شهر های روسیه استفاده میکنند.سربازان روسیه در تابوت ها به وطن بازگشت خواهند کرد؛و روسیه منابع خود و امکان دارد طیاره های خود را از دست بدهد. کربی به صراحت هشدار داد:"اگر جنگ ادامه یابد؛روسیه بسیار مردم را از دست میدهد و طیاره های روسی  راشلیک کرده سقوط میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала