مرگ یک مرد که دختر ۶ ساله را مورد تجاوز قرار داد

© Fotolia / VkaraПлачущая девочка
Плачущая девочка - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته زمانی که یک مرد پناهنده ۲۷ ساله در اقامتگاهی در برلین با چاقو به مردی که دختر شش ساله اش را مورد تجاوز قرار داده بود

نیروهای پولیس آلمان شب گذشته یک مرد پناهنده ۲۷ ساله را که با چاقو به مردی که به دخترش تجاوز کرده بود حمله کرد و با ضرب گلوله از پای درآوردند.

به گزارش  نشریه "بیلد" آلمان، شب گذشته زمانی که یک مرد پناهنده ۲۷ ساله در اقامتگاهی در برلین با چاقو به مردی که دختر شش ساله اش را مورد تجاوز قرار داده بود حمله کرد هدف شلیک گلوله سه نیروی پولیس قرار گرفته و مدتی بعد در بیمارستان بر اثر بالا بودن جراحات درگذشت.

مرد ۲۷ ساله که دختر بچه ۶ ساله را مورد تجاوز قرار داده بود توسط پولیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد. پولیس شب گذشته به دلیل تجاوز مرد ۲۷ ساله به دختر ۶ ساله این پناهنده که به ضرب گلوله کشته شد به محل فراخوانده شده بود.

بر اثر اطلاعات سخنگوی پولیس برلین، زمانی که نیروهای پولیس مرد متجاوز را دست بند زده به سمت ماشین می بردند پدر دختر بچه ای که مورد تجاوز قرار گرفته بود در حالی که فریاد می زد زنده ات نمی گذارم با چاقو به وی حمله کرد که نیروهای پلیس به این مرد پناهنده شلیک کرده و او را از پای درآوردند.

این شلیک مرگبار پولیس آلمان به این مرد پناهنده حوالی ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب گذشته رخ داد و حالا یک کمیسیون تحقیق قتل در حال بررسی این حادثه است. محکمه فدرال آلمان حالا باید تحقیق کند که آیا شلیک گلوله توسط نیروهای پولیس ضرورت بود یا نه. همچنین این مسئله مشخص نیست که چرا چند نیروی پولیس اقدام به تیراندازی کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала