اسرائیل از جبهه اانصرا حمایت میکند

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاسرائیل
اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بشار الجعفری، نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل متحد طی مصاحبه ی با شبکه المیادین تاکید کرد که کشور های اردن، عربستان سعودی، قطر، ترکیه ؛ ایالات متحده، فرانسه و انگلستان از تروریزم در سوریه حمایت می کنند.

نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل متحد افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل از تروریست های "جبهه النصره" حمایت می کند.
دکتر بشار الجعفری،  نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با شبکه المیادین در حاشیه اجلاس جنبش غیرمتعهدها در ونزوئلا گفت: رژیم اسرائیل میزبان تروریست های "النصره، لشکر شهدای یرموک و دیگر گروه‌های تروریستی است و با حمایت مالی قطر زخمی‌های آنها را تداوی می‌کنند، ما دراین‌باره شکایت‌هایی را به سازمان ملل متحد ارائه کرده‌ایم.
وی گفت: تازمانی که آمریکا سعی دارد بر ماهیت تروریست ها سرپوش بگذارد و نام "مخالف میانه رو" بر آن ها بگذارد٬ نمی توان راه حلی برای مسئله جداسازی تروریست ها از مخالفان میانه رو پیدا کرد.

دکتر بشار الجعفری تاکید کرد: برخی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به ویژه کشورهای خلیج و اردن از تروریزم در سوریه حمایت می کنند، برخی کشورها نفاق سیاسی دارند و همین مساله مانع پیشرفت جنبش عدم تعهد می‌شود. ما توانستیم "جبهه النصره" را به لیست گروه های تروریستی در اسناد جنبش غیرمتعهدها وارد کنیم

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала