در برابر امضاى موافقتنامه صلح با حزب اسلامى موانع و جود ندارد

عضو شوید
شورای عالی صلح افغانستان مى گويد که تمام مشکلات تخنيکی موافقتنامه صلح با حزب اسلامى گلبدين حکمتيار حل گرديده وهيچ موانعى که اين روند را به چالش بکشاند،وجود ندارد.

به نقل از پژواک:محمد اسماعيل قاسميار عضو و مشاور امور بين الملل شورای عالی صلح، به آژانس خبری پژواک گفت که مشکلات تخنيکى و موارد اختلافى موافقتنامه صلح با حزب اسلامى حل گرديده واين سند، براى امضا آماده شده است.

وی، صلح عادلانه و پايدار را به نفع مردم و کشور خوانده گفت: "خوشبختانه مانعی وجود ندارد که روند صلح با حزب اسلامى گلبدين حکمتيار را به بُن بست بکشاند."

قاسميار، تاريخ دقيق امضای موافقتنامه با حزب اسلامی را مشخص نکرد؛ اما گفت که کارها جريان دارد و به زودی موافقتنامه صلح با حزب اسلامی به امضا خواهد رسيد.

مشاور امور بين المللی شورای عالی صلح گفت: "در گذشته و حال، دغدغه هايی وجود داشت و دارد که گويا در برابر امضاى توافقنامه صلح با حزب اسلامى حکمتيار، موانع وجود دارد؛ اما اکنون تمام مشکلات حل شده و هيچگونه مانع وجود ندارد."

اما شماری از نمايندگان مردم در ولسی جرگه، از به وجود آمدن اختلافات بخاطر امضای توافقنامه صلح با حزب اسلامی نگرانی کرده می­ گويند که بايد هرچه عاجل جلو اختلافات گرفته شود و اين سند امضا گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала