ایندپیندینت – روسیه به ابر قدرت جهانی تبدیل می شود

© Sputnik / Sergey Guneevسفارت آمریکا درباره استفاده از نیروی هوایی روسیه در سوریه: پوتین و اوباما به توافق رسیدند
سفارت آمریکا درباره استفاده از نیروی هوایی روسیه در سوریه: پوتین و اوباما به توافق رسیدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک مقاله که روزنامه بریتانیایی ایندیپندینت امروز به نشر رسانده، آمده است، که همکاری نظامی امریکا در سوریه به روسیه کمک می کند که دوباره پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تبدیل به ابرقدرت جهانی شود. و این یک انگیزه قوی برای اقدام مشترک علیه گروه تروریستی «دولت اسلامی» و تضعیف آنها میدهد.

نشریه می نویسد،- "روسیه پس از توافق با ایالات متحده امریکا و آغاز عملیات مشترک هوایی علیه دو گروه اسلامگرا در سوریه تبدیل به ابر قدرت جهانی می شود". اگر امروز دوشنبه در صورتیکه توافقنامه آتش بس به اجرا در آورده شود تا هفت روز دیگر سازمان ملل می تواند برای شهروندان حلب که در محاصره قرار دارند کمک های خود را ارئه کند در این مدت ایالات متحده امریکا و روسیه می توانند نیروهای هوایی نظامی خود را برای عملیات مشترک بالای اهداف گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره که حالا نام خود را به فتح الشام تغییر داده است، تنظیم کنند.

در مقاله که در این روزنامه انتشار یافته، آمده است، که "ایالات متحده امریکا و روسیه در حال برنامه ریزی و پیاده سازی عملیات طولانی مشترک هوایی در سوریه می باشند و این یکی از جنبه های بسیار تاثیر گذار می باشد که صبح زود روز شنبه در ژنو اعلام شد". در ادامه این مقاله آمده است، که در صورت اجرای این طرح "به روسیه اجازه داده می شود که دوباره به ابرقدرت جهانی تبدیل شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала