پوتین امیدوار است که روابط روسیه و بریتانیا از سطح بالای برخوردار باشد

© Sputnik / Alexey FilippovПрезидент РФ Владимир Путин на пленарном заседании "Открывая Дальний Восток" в рамках Восточного экономического форума
Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании Открывая Дальний Восток в рамках Восточного экономического форума - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دیدار که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با ترزا می نخست وزیر بریتانیا داشت، گفت، در مقابل بریتانیا کارهای پیچیده مانند کشورهای دیگر قرار دارد. و امیدواری کرد، که پیوندهای دوجانبه در ساحه سیاسی و اقتصادی از سطح بالای برخوردار شود.

پوتین گفت:- "من بسیار خوشحالم که با شما از نزدیک دیدار و آشنا می شوم و انتخاب شما را به حیث نخست وزیر بریتانیا شاد باد می گویم. برای همه معلوم است که در مقابل شما و در مقابل تیم کاری تان چالش های زیادی قرار دارد و همچنین در مقابل ما و همه کشورها در این زمان چالش های زیادی قرار دارد. ما برای شما آرزوی موفقیت می کنیم و امیدوار هستیم که پیوندهای دوجانبه ما در حوزه های سیاسی و عرصه های اقتصادی از این به بعد از سطح بالاتری برخوردار شود".

در آغاز این نشست یک اتفاق کوچک رخ داد که در هنگام ورود ترزا می نخست وزیر بریتانیا ولادیمیر پوتین از وی استقبال کرد اما نخست وزیر بریتانیا فراموش کرد که با پوتین دست بدهد اما رهبر روسیه خودش دست ترزا می را گرفت و احوالپرسی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала