نیویورک تایمز: شرکت تجاری ترامپ در ایالات متحده امریکا 650 میلیون دالر بدهی دارد

© AP Photo / Evan VucciКандидат от республиканцев на пост президента США Дональд Трамп
Кандидат от республиканцев на пост президента США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه نیویورک تایمز در مقاله در سایت خبری خود خبری را به نشر رسانده است، که شرکت متعلق به دونالد ترامپ میلیاردر امریکایی در مجموع حداقل 650 میلیون دالر بدهکار می باشد.

در جریان مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه سعی کرد خودش را به عنوان یک بازرگان که صاحب میلیاردها دالر می باشد و به هیچ کسی هیچ چیز مدیون نمی باشد، نشان بدهد. اما نظر به تحقیقات نیویورک تایمز شرکت های تجاری املاک که مربوط به دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری امریکا از حزب جمهوری خواه می باشد در حدود 650 میلیون دالر بدهکار می باشند و این دو برابر از اسناد می باشد که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرده بود.

روزنامه در ادامه این مقاله می نویسد، دونالد ترامپ برای هزینه مبارزات انتخاباتی خود از موسسات مالی خارجی به ویژه از یک بانک چینایی قرض گرفته است. این در حالی می باشد که پیش از این ترامپ میلیاردر به شدت از رقیب اصلی خود هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین امریکا برای اینکه بیل کلینتون شوهرش یک موسسه خیریه درست کرده است و توسط آن کمک کنندگان خارجی کمک های مالی خود را انجام میدهند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала