کلینتن به سازماندهی ترور دست دارد

© AFP 2023 / Don Emmertهیلاری کلینتن
هیلاری کلینتن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متهم شدن قرار گاه انتخاباتی هیلاری کلینتن به سازماندهی ترور سفارشی

هیلاری کلینتن، نامزد ریاست جمهوری امریکا و قرار گاه انتخاباتی وی باردیگر در مرکز یک افتضاح و جنجال بزرگ قرار گرفتند. دموکرات ها این بار به دست داشتن در مرگ ست ریچ ، یکی از کارمندان حزب دموکرات امریکا متهم شده اند.

ست ریچ یک ماه قبل به قتل رسید و اکنون تعداد هر چه بیشتری از آمریکایی ها شک دارند چطور امکان دارد که سارق وی را در مرکز واشنگتن کشته باشد و پس از کشته شدن تمام اشیای قیمتی همراه وی در محل حادثه مانده فرار نماید.

به گزارش سایت روسی http://www.ntv.ru/، کمیته ملی حزب دموکرات برای بررسی این حادثه برد بائومان، مدیر روابط عمومی خود را به عنوان نماینده منافع خانواده ست ریچ منصوب کرد و وی بلافاصله به عدم انتشار شایعات و حدسیات درباره ترور همکار خود فرا خواند.
با این حال جولیان آسانژ،بنیانگذار سایت افشاگر ویکیلیکس برای کمک در پیدا کردن قاتل ست ریچ 20 هزار دالر جایزه تعیین کرده و اعلام نمود وی مکاتبات محرمانه حزب دموکرات را افشا کرده و به این ترتیب به اعتبار کلینتن ضربه شدید وارد کرده است.
علاوه بر این مادر سیاستمدار کشته شده اظهار داشت ست ریچ ظاهرا اندکی قبل از کشته شدن با کسی درگیر شده بود چون کبودی هایی در روی صورت، دستان و زانویش دیده می شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала