در گان پوینت برزیل 4 شناگر امریکایی ربوده شدند

© REUTERS / Stefan WermuthАмериканский пловец Майкл Фелпс и сингапурский пловец Джозеф Шулинг на Олимпийских играх-2016 в Рио-де-Жанейро
Американский пловец Майкл Фелпс и сингапурский пловец  Джозеф Шулинг на Олимпийских играх-2016 в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در امریکا مدعی شدند 4 شناگر امریکایی در گان پوینت ربوده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، رایان استیو لاکتی شناگر 32 ساله امریکایی که نزد هوادارانش به لاکتناتور معروف است به همراه سه هم‌ تیمی خود در منطقه گان پوینت ربوده شده است.

گونار بنتس، جک کانگر و جیمی فایگن با دخالت پولیس برزیل از دست آدم رباها نجات پیدا کرده اما به خاطر شوک روحی و البته چند زخم سطحی به شفاخانه منتقل شده‌اند. گزارش پولیس ریو نیز حاکی از پایان عملیات نجات است و لاکتی نیز در جای امنی به سر می‌برد و به زودی به هوتل محل اقامتش منتقل خواهد شد.

این شناگران با تکسی در حال بازگشت به دهکده المپیک بوده اند که عده ای اشرار جنوب ریو با سلاح گرم و سرد به سمت آنها حمله کرده اند، این گزارش را البته پولیس ریو قبول ندارد و مدعی است دو نفر این آدم ربایی را به صورت غیر حرفه ای انجام داده‌اند که با دخالت پولیس به سرعت مهار شده است، این 4 شناگر فعلا به دستور مقامات امنیتی و سرپرست کاروان امریکا حق مصاحبه ندارند.

پرسش مهم این که بیش از 1500 نیروی امنیتی فوق پیشرفته و حرفه ای امریکا که به صورت نامحسوس مراقب ورزشکاران امریکایی هستند، در این حادثه کجا بوده و مشغول چه کاری بوده‌اند؟

در گزارشی از نیویورک تایمز نیز آمده است، که افراد خاطی و آدم رباها با لباس پولیس اقدام به این کار کرده و در ابتدا فقط کیف پول و تجهیزات ورزشی آنها را طلب کرده‌اند اما وقتی با مقاومت شناگران امریکایی مواجه شده‌اند تصمیم به آدم ربایی گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала