معاون ولسوال طالبان برای ولسوالی امام‌ صاحب به قتل رسید

عضو شوید
نیروهای امنیتی افغاستان در عملیاتی در ولایت کندز، عبدالرحمان معاون ولسوال طالبان برای ولسوالی امام‌ صاحب این ولایت را به قتل رسانده‌اند.

این عملیات عصر روز گذشته در روستای نوآباد ولسوالی امام‌ صاحب راه‌اندازی شده بود. در این عملیات سیزده تن از افراد عبدالرحمان نیز به قتل رسیده‌اند.

وزارت امور داخله با اعلام این خبر می‌‌گوید که در این عملیات بیست و یک تن دیگر از افراد طالبان زخمی و روستای نوآباد از مناطق کلیدی ولسوالی ‌امام‌ صاحب از وجود تروریستان طالب پاک‌سازی شده است.

وزارت امور داخله می‌افزاید که عبدالرحمان در طراحی و سازماندهی حملات تروریستی به ویژه بالای پوسته‌های امنیتی در ولسوالی امام صاحب نقش فعال داشت.

عبدالرحمان در حالی به رسیده که سه روز قبل ملا اسدالله مشهور به مظلوم‌یار ولسوال طالبان برای ولسوالی امام صاحب در عملیاتی با هشت تن از افرادش به قتل رسیده بود.

همچنین یک فرمانده مهم طالبان در عملیاتی در روستای هزاره‌قدوق ولسوالی حضرت‌ سلطان ولایت سمنگان به قتل رسیده است. این فرمانده که قاری احسان نام دارد، با دو همکارش در عملیات نیروهای پولیس و امنیت ملی کشته شده است.

قاری احسان در بیشتر حملات تروریستی و فعالیت‌های تخریبی در ولسوالی حضرت سلطان نقش داشت و اموال مردم را زیر نام عشر و ذکات با زور جمع‌آوری می‌ کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала