انبار جدید اسلحه مهمات تروریستها در لاذقیه سوریه

© Sputnik / Valeriy MelnikovБойцы "Соторо" вывешивают флаг Сирии на одной из улиц в городе Камышли в Сирии
Бойцы Соторо вывешивают флаг Сирии на одной из улиц в городе Камышли в Сирии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای مسلح سوریه یکجا با نیرو های متحدین اش بار دیگر بعد از 5 روز نبرد مناطق استراتیژیکی ولایت لاذقیه را تحت کنترول درآوردند.

یکی از مناطق مهم که تحت کنترول نیرو های دولتی سوریه قرار گرفته است، حومه شهر کنسبا میباشد. نیرو های سوریه مسیر شاهراه اکمالاتی را تحت کنترول دارند و به سوی حومه ادلب نزدیک میشوند.

قوماندان نیرو های سوریه در منطقه به آژانس سپوتنیک گفت که جنگ شدید در روز های اخیر جریان دارد. ما در مقابل دشمنان خود آنقدر شدید عمل می نماید که مجبور میشود تا نیرو های حمایتی را از مناطق دیگر فراخواهند.

قوای مسلح سوریه و متحدین اش عملیات غیر متراقبه را علیه دشمنان طرح ریزی کردند که نقش مهم را در تصرف سنگر های ترروریستها در لاذقیه بازی کرد. بر علاوه تسخیر دوباره قلمرو فوق الذکر که بین ولایات لاذقیه و ادلب قرار دارد و از طرق آن قبلاً تروریستهای «جیش الفتح» می توانستتد هم از نگاه پرسونل و هم از نگاه تسلیحاتی تروریستهای خود را در شهر کنسبا اکمالات نماید، حالا این امکانات را از دست داده اند.

به گفته وی، اردوی سوریه توانست شبه نظامیان تازه نفس تروریستها و انبار اسلحه و مهمات از قبل دستگاه های مختلف راکت و غیره آنها را بانود کند که مانع پیشرفت نیرو های مسلح میشد.

تروریستهای که حتی در خانه ها کمین گرفته بودند، نیز نتوانستند مانع تعرض قوای مسلح سوریه و متحدین اش شوند. یک تعداد آنها مجبور به فرار شدند که به ولایت ادلب گریختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала