ادعای عجیب فرمانده سابق نیروهای گارد ریاست جمهوری ترکیه

© AP Photo / Burhan OzbiliciТурецкие солдаты после похорон в Анкаре
Турецкие солдаты после похорон в Анкаре - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده سابق نیروهای گارد ریاست جمهوری که متهم است مسئولیت حمله به تلویزیون ترکیه در شب کودتای نافرجام این کشور را بر عهده داشته است، در دفاعیات خود مدعی شد که از او خواسته بودند برای آزادسازی ساختمان تلویزیون ترکیه از چنگ داعش که آن را اشغال کرده بود، به آن حمله کنند.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «محمد تانجو بوشور» فرمانده سابق نیروهای گارد ریاست جمهوری ترکیه که متهم شده است مسئولیت به حمله به تلویزیون رسمی این کشور "تی آر تی" در شب کودتای نافرجام متهم شده است ادعا کرد دلیل حمله به ساختمان تلویزیون رسمی، دریافت گزارش هایی مبنی بر حمله تروریستی عناصر داعش به آن بود.

او که به دنبال کودتای نافرجام اخیر در ترکیه بازداشت شده است هر گونه ارتباطی با تشکیلات فتح الله گولن یا دولت موازی را کاملا رد کرد و تصریح کرد:- "من با آنها هم عقیده نیستم؛ زیرا دیدگاه من درباره زندگی با دیدگاه آنها کاملا متفاوت است".

بوشور در مقابل دادستان گفت:- "هیچ کدام از نیروهای نظامی که به ساختمان شبکه دولتی "تی آر تی" حمله کردند به جز «دگروال دوم محسن قدسی» از اقدامات ارتش اطلاعی نداشتند. او بود که مرا به ساختمان تلویزیون کشاند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала