یک مرکز جلب و جذب داعش در ننگرهار تسخیر شد

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: نیروهای امنیتی افغانستان در عملیاتی علیه مواضع جنگجویان گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار، در شرق این کشور، سیزده تن از اعضای این گروه را کشته و یک مرکز جلب و جذب شان را تسخیر کرده‌اند.

وزارت دفاع با اعلام این خبر می‌گوید که این عملیات به حمایت نیروهای هوایی و توپچی در مربوطات ولسوالی کوت راه‌اندازی شده بود. به گفته این وزارت، در این عملیات سیزده عضو دیگر گروه تروریستی زخمی و همچنین یک مرکز ارایه خدمات صحی شان نیز تسخیر شده است.

اخیرا نیروهای امنیتی افغانستان عملیات‌های شان را علیه تروریستان داعش در ولایت ننگرهار شدت بخشیده‌اند. ولسوالی‌های اچین و کوت از مراکز عمده فعالیت تروریستان داعش در ولایت ننگرهار به شمار می‌روند. نزدیک به ده روز پیش مقام‌های امنیتی گفته بودند که ولسوالی کوت از وجود تروریستان داعش پاک‌سازی شده است.

گروه تروریستی داعش در افغانستان، بیشترین فعالیت خود را در ولایت ننگرهار متمرکز ساخته است. مقام‌های امنیتی می‌گویند که این گروه در ولایت‌های دیگر نیز از جمله هملند، زابل، غزنی، بدخشان و فراه نیز آغاز به فعالیت کرده بود،‌ اما در این ولایت مراکز فعالیت شان نابود شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала