گولن: "من با خدا صحبت می کنم"

© REUTERS / Courtesy Selahattin Sevi/Zaman Daily via Cihan News Agency/HandoutIslamic preacher Fethullah Gulen.
Islamic preacher Fethullah Gulen. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این شخص ظاهرا ادعا کرده است که با خدا صحبت می‌کند و از پیامبر "ص" در خواب مشورت می‌گیرد

طبق تحقیقات و بازجویی‌های ادامه دار و همچنین اعتراف‌های شخصیت‌های نزدیک به فتح الله گولن، این شخص ظاهرا ادعا کرده است که با خدا صحبت می‌کند و از پیامبر "ص" در خواب مشورت می‌گیرد و همچنین خود را چهاردهمین عالم اسلامی پس از "بدیع الزمان سعید النورسی" به شمار می‌آورد!

لطیف اردوغان، معاون سابق فتح‌الله گولن که حدود ۴۰ سال از نزدیک با او زندگی کرد و سپس از او جدا شد، در اظهاراتی مطبوعاتی مدعی شد: فتح الله گولن به من گفت که او با خدا صحبت کرده است و خدا به او گفته است، هستی را به خاطر محمد (ص) خلق کردم اما آن را فقط به خاطر تو نگه می‌دارم!

لطیف که چند روز پیش از کودتای اخیر کتابی را با عنوان "چهره شیطانی گولن" منتشر کرد، در آن پیش‌بینی نمود که کودتایی به زودی رخ دهد.

وی گفت، گروهی که گولن رهبری آن را برعهده دارد، "خطری برای یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان است."

Justice Minister Bekir Bozdag speaks during a special session of the parliament in Ankara, Turkey, Wednesday, March 19, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
وزیر عدلیه ترکیه: گولن می توانست از ایالات متحده امریکا به مصر، کانادا و کشورهای دیگر برود

طبق متن اعتراف‌ها که توسط خبرگزاری رسمی ترکیه منتشر شده است، یک افسر ترکیه‌ای به نام «س. أ.»، گفته است که یک شخص مسئول در گروه که نامش بولنت بوده است، به او گفته که گولن هر شب پیامبر را در خواب می‌دیده و در مسائل مسلمانان و مشکلاتشان از ایشان مشورت می‌گرفت و دستوراتی که او بر حامیانش دیکته می‌کند، همان دستوراتی است که از پیامبر گرفته است!

این افسر ترکیه‌ای که از طریق مدارس گولن به این گروه پیوسته بود، در ادامه مدعی است: بولنت به من گفت که پس از وفات پیامبر، هر ۱۰۰ سال تنها یک عالم بزرگ به زمین می‌آید و تعداد علمایی که خواهند آمد، به ۱۴ تن می‌رسد و بدیع الزمان سعید النورسی، سیزدهمین عالم و گولن چهارمین عالم است!

Islamic preacher Fethullah Gulen. - اسپوتنیک افغانستان
گولن - یگانه جادوگر سیاسی جهان

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در یک شهادت دیگر که رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر کرده‌اند یکی از افسران می‌گوید: ما کمی راه می‌رفتیم و سپس در قهوه خانه یا رستورانی می‌نشستیم و مسئول گروه به من هشدار داده بود که بسیار محتاط باشم و او به من نسبت به نماز علنی در فرماندهی ژاندارمری هشدار داده بود و به جای وضو گرفتن این پیشنهاد را به من داده بود که تیمم کنم و نماز را در رخت خوابم با بستن و باز کردن چشم‌هایم اقامه کنم که این کار طبق روایتگری فتح‌الله گولن برای آنها، پاداش بسیار زیادی دارد

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала