عضو ارتش ملی افغانستان توسط امریکایی ها به قتل رسید

© Fotolia / Oleg_Zabielinعضو ارتش ملی افغانستان توسط امریکایی ها به قتل رسید
عضو ارتش ملی افغانستان  توسط امریکایی ها به قتل رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو شورای ولایتی پروان ازکشته شدن یک عضو ارتش ملی افغانستان در پروان توسط نیروهای آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عضو شورای ولایتی پروان با بیان اینکه یک عضو ارتش ملی افغانستان در پروان توسط آمریکایی‌ها به قتل رسید، گفت: این شخص شب گذشته در باغ خود آبیاری می‌کرد و زمانی که مورد هشدار نیروهای آمریکایی قرار می‌گیرد,وی پا به فرار می ‌گذارد و توسط نیروهای آمریکایی به قتل می‌رسد.

مسؤولان دولتی بگرام ولایت پروان می‌گویند که این شخص از ساکنان قریه «صوفی بابا» بگرام ولایت پروان که افسر ارتش افغانستان بود شب گذشته توسط نیروهای آمریکایی مستقر در فرودگاه بگرام به قتل رسید.

«عبدالشکور قدوسی» فرماندار بگرام ولایت پروان گفت: زمانی این شخص مورد هدف قرار گرفت که بر موتور سوار بوده و از طرف نیروهای آمریکایی مورد ایست قرار می‌گیرد اما وی بدون توجه به مسیرش ادامه می‌دهد و نیروهای آمریکایی وی را مورد هدف قرار می‌دهند.

«حاجی شمس الحق شیخانی»منشی شورای ولایتی پروان گفت:این پسر جوان که حدود ۲۵ سال داشت، شب گذشته در باغ خود آبیاری می‌کرده و توسط نیروهای آمریکایی به قتل می‌رسد

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از نزدیکان این جوان با جمعی از مردم معترض جسد وی را به مقامات ولایت تحویل دادند از آنها خواستند تا از این اقدامات نیروهای خارجی جلوگیری کنند.

 

جمهور نوشت: نیروهای خارجی چندین بار ازسوی مسئولان دولتی و شورای ولایتی تذکر داده شده بود که نیروهای پلیس افغانستان به همراه آنها در هنگام گشت حضور داشته باشند اما نیروهای آمریکایی به درخواست آنها توجه نمی‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала