قتل عام در جاپان: مجرم می خواستم جهان را زا معلولان رها بسازم

© REUTERS / KyodoПолицейский на месте резни в доме инвалидов в Японии
Полицейский на месте резни в доме инвалидов в Японии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک حمله که بالای خانه شبانه روزی معلولان در شهر ساگامیهارا جاپان توسط چاقو یک نفر انجام داد، دست کم 19 نفر کشته و بیش از 20 نفر زخم برداشتند. وضعیت بیشتر زخمیان در حالت وخیم قرار دارد. مجرم شناسای شده است. ساتوشی یوماتسو 26 ساله کارمند پیشین این مجموعه است. او پس از قتل عام خود را به پولیس تسلیم کرده است.

ساتوشی یوماتسو 26 ساله به مدت سه سال در این جا کرده است و بعد از بیرون کردن او از این جا او بسیار رنج می برد و به همین خاطر او خواست تمام معلولان این جا را بکشد و جهان را از دست معلولان رهایی بخشد. او پس از قتل عام در خانه معلولان سوار موتر خود می شود و به اداره پولیس میاید و می گوید که من این کار را کرده ام. این مرد جوان که تمام لباس اش خون پر بود با خود یک خریطه پر از اسلحه سرد را هم حمل می کرد.

مجرم در ساعت 2:30 شب بدون اینکه هشت نگهبان و کارمندان این خانه شبانه روزی معلولان متوجه شود داخل این مجموعه می شود و تنها زنگ خطر زمانی به صدا در میاید که یوماتسو همه را به سادگی و بدون مقاومت کشته بود و هدف او کشتن بیشتر این معلولان بوده است. در نتیجه کسانیکه تا هنوز زنده مانده اند در حالت بسیار بد و جدی قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала