در کوریای جنوبی به خاطر رویارویی با کوریای شمالی روی برنامه توسعه هسته ای کار شود

© AP Photo / Markus SchreiberЖенщина держит южнокорейские флаги во время акции протеста перед зданием посольства Северной Кореи в Берлине
Женщина держит южнокорейские флаги во время акции протеста перед зданием посольства Северной Кореи в Берлине - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوبرنده چول یک عضو مجلس ملی کوریای جنوبی از مقامات این کشور خواست به خاطر رویا رویی و مقابله با کوریای شمالی باید روی توسعه سلاح هسته ای کار کرد.

تاس سخنان نماینده پارلمان کوریای جنوبی را این طور نقل می کند، "با توجه به تهدید در حال رشد از طرف پیونگ یانگ، ما نیاز به توسعه سلاح هسته ای خود داریم".

به گفته وی، نا امنی جمهوری کوریا را تهدید می کند، چون که بارها دونالد ترامپ نامزد رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا گفته است، که در هر کشور یا قاره ای که ارتش ایالات متحده امریکا قرار دارد، باید آن کشور هزینه کامل اقامت ارتش ایالات متحده را پرداخت کند. در حال حاضر کوریای جنوبی نیمی از هزینه های مربوط به ارتش ایالات متحده که در کوریای جنوبی حضور دارند را که حدود 900 میلیون دالر می شود می پردازد.

این نماینده همچنین گفت، که در پایان این ماه، پیونگ یانگ ممکن است، پنجمین آزمایش هسته ای را به دنبال دیگر آزمایش های خود انجام بدهد و بنابراین سئول باید آماده "اقدامات متقابل و سخت" باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала