روسیه مانع پلان شوم ناتو و امریکا شد

© Sputnik / Vitaliy AnkovКорабли Тихоокеанского флота России в Приморском крае
Корабли Тихоокеанского флота России в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه پلان ناتو و امریکا در بحیره سیاه را برهم زد

ریانووستی: روسیه زیاد  سعی ورزید تا موقف خود را در بحیره سیاه مستحکم نماید و به این شکل توانست به موفقیت های نایل آمده مانع پلان ناتو گردد که میخواست در این منطقه حاکم شود.

امریکا در این اواخر سعی می ورزد در سواحل بجیره سیاه مستقر شود و به کشور های بحیره سیاه که با روسیه همسرحد اند، به بهانه ی اینکه گویا تحت تهدید مسکو قرار دارد و نیازمند به دفاع قوی استند، مانور ها و تطبیقات مشترک نظامی و حتی تولیدات مشترک دفاعی را یشنهاد نماید.

 در مقاله در این ارتباط آمده است که روسیه در جریان 100 سال موقف خود را در بحیره سیاه قایم نموده که از نگاه استراتیژیکی نظامی و تاریخی برای روسیه بسیار مهم میباشد. روسیه حالا توجه دارد که نیرو های بحری خود را در منطقه توسعه داده تا سطح رزمی قبلی برساند.

بعد از الحاق کریمه در تشکیل روسیه، روسیه تمام بحیره سیاه را با راکت های مافوق سرعت الصوت ضد کشتی ها که توان برد تا 600 کیلومتر دارد و همجنان طیارات پیشرفته نظامی، احاطه نموده است.

حالا قوای بحری بحیره سیاه روسیه امکانات آنرا دارد که مانع فعالیت آزاد امریکا و ناتو در بحیره سیاه شود که این امر با عث مصارف گزاف صنعت نظامی امریکا میگردد.

حتی کشتی های کوچک گزمه ی روسیه قادر است با پرتاب راکت های بالدار دقیق بر هدف  "کالیبر" ضربه قوی نسبت کشتی های نظامی سایر کشور های منطقه وارد نماید.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала